Support

Wat kunnen we voor je doen

Een storing hebben aan je computer is erg vervelend. Daarom vind je op deze pagina verschillende manieren om met ons in contact te komen

Ik heb een probleem maar mijn werkzaamheden kunnen wel doorgaan...

Soms werkt er iets niet of niet naar behoren maar heeft dit verder niet al te veel invloed op je werkzaamheden. Je kunt dan in contact komen door een ticket in de schieten. Dit kan via de onderstaande button of via het klantportaal.

iT2 Online

Ik heb een storing en mijn werkzaamheden kunnen niet doorgaan...

Soms komt het voor dat je door een storing niet meer verder kunt werken. Dat is erg vervelend en we lossen dit graag zo spoedig mogelijk voor je op. Neem contact op met de Servicedesk en kies 1 voor de storingslijn. Gebruik deze ingang alleen voor spoed

Storingslijn

Hulpmiddelen

Om je goed om weg te helpen bieden we diverse online tools aan waarmee we je probleem nog sneller kunnen verhelpen. Klik op het icoon om doorgeleid te worden naar het platform.

Veelgestelde vragen

Om je direct van dienst te kunnen zijn hebben we een kleine selectie gemaakt van vragen die je wellicht kunnen helpen.

Android
  • Hoe stel ik mijn email in op mijn Android telefoon/tablet?

    E-mail instellen in de app Outlook voor Android

    Om u de stappen te laten doorlopen betreft het instellen van uw email op uw Android toestel klikt u op deze link

  • Hoe maak ik verbinding met Remote dekstop?

    Voor het gebruik van Android heeft Microsoft een nieuwe app ter beschikking gesteld in Google Play:

    • Open de app en selecteer bovenin het scherm Remote Resources
    • Klik op de + 
    • URL: https://remote.it2.nl/ (indien dit niet word geaccepteerd moet de vollledige link worden ingevuld https://remote.it2.nl/RDWeb/Feed/webfeed.aspx)
    • Username: iT2ASP\###-### 
    • Password: 
    • Vervolgens sla deze configuratie op door op het vinkje te klikken. Op het overzicht zullen nu 1 of meerdere desktops weergegeven worden.
Apple
  • Hoe stel ik mijn email in op mijn telefoon/tablet?

    Een Microsoft e-mailaccount instellen in de iOS mail-app

    Om u de stappen te laten doorlopen betreft het instellen van uw email op uw Iphone of Ipad klikt u op deze link

  • Email / Agenda op telefoon of tablet

    Een Exchange-Account toevoegen

    Mail app:
    * Ga naar de instellingen van uw iPhone.
    * Scroll naar onder tot je 'mail' ziet staan.
    * Tik hier op 'accounts' en vervolgens op 'Nieuwe account'
    * Kies hier voor 'Microsoft Exchange'
    * Voer hier bij 'E-Mail' uw mailadres en bij 'Beschrijving' uw naam in.
    * Kies hierna voor 'Log in' en vul uw wachtwoord in.
    * Kies vervolgens welke services gesynchroniseerd moeten worden en tik op opslaan.
    * Het mailadres is toegevoegd.

    Outlook app:

    * Open de outlook app.
    * Tik linksboven op het huis icoontje.
    * Tik nu op het mailbox icoontje waar een + bij staat.
    * Kies hier 'E-mailaccount toevoegen'.
    * Voer hier uw mailadres in en vervolgens het wachtwoord.
    * Het mailadres is toegevoegd.

TD Organizer
iT2 Online
Update Microsoft
  • Hoe voer ik de update voor Microsoft Office uit?

    Klik op de bijlage om stapsgewijs de update uit te voeren. 

    Bestanden:
    Microsoft Update
Inlog ASP 2022 omgeving
  • Hoe log ik in op de ASP 2022 omgeving?

    Klik op de bijlage om stapsgewijs de update uit te voeren. 

    Bestanden:
    Handleiding inlog ASP 2022